Welkom in Laos

14 november 2016 - Chiang Rai, Thailand

Vanavond zijn we toegekomen in Laos na een lange busreis door het berglandschap van noord Laos.

Vanmorgenvroeg vertrokken naar de grens daar ons visum geregeld om vervolgens aan de andere kant van de brug Laos binnen te komen.

Gisteren hebben we in noord Thailand nog met scooters naar een heel speciale witte tempel gereden, zie foto's en vervolgens nog naar een soort opgelucht museum van oude ambachten , later nog een frisse duik in het zwembad genomen en lekker gaan eten in het stadje.

1. Wendy:
    14 november 2016
    helaba dames en heer :-) ik zie nog geen andere foto's van Laos ... en hoeveel graden is het daar ? en is het eten wa lekker ? doe bertje veel groetjes van mij en dirk zegt :-)
  2. Nancy Schooliers:
    14 november 2016
    geniet ervan daar, en inderdaad hier nog geen foto's te zien.
    Hey Franklin , kunde die 2 vrouwen wat den baas daar, want da zijn der geen simpel he :).
    Sorry he collegaatjes ;)
  3. Nicole:
    15 november 2016
    Jaja, die kan da gewoon worden, met 2 kunnen we hem nu int oog houden dat hij niets verliest,vergeet ....
    Het is hier warm ! Té, 30° en meer, Bertje heeft al ne paraplu gekocht om mee rond te lopen, ze ziet hier de laosianen dat ook doen é ,
    En wie is Dirk wendy ?