Laatste dag Laos

29 november 2016 - Don Khon, Laos

Onze laatste dag hier in Laos hebben we nog doorgebracht met te fietsen,op plaatsen waar we natuurlijk al geweest waren maar toch nog een waterval ontdekt die we nog niet gevonden hadden, in de namiddag in een naburig "resort" gaan zwemmen en ons ticket naar Bangkok gaan boeken. We gaan weer met de bus reizen, is een 580km hiervandaan, we vertrekken morgenmiddag en zijn dan donderdag in de vroege ochtend in Bangkok. We beseffen goed dat we het stille rustige leven hier gaan inwisselen voor een heel drukke grootstad, maar we vliegen zaterdag van hieruit terug over Moskou naar Brussel,en maken van de gelegenheid gebruik om 2 nachten in Bangkok te verblijven.

Laos is ons heel goed meegevallen, heel mooi land, nog puur en ongerept, vriendelijke mensen,warm en zwoel, veel insecten en gekko's , jungle en Mekong, het paradijs voor al wie van natuur houdt !

1. Ann:
    29 november 2016
    Dat zal inderdaad een transformatie van groot formaat worden, maar jullie kunnen nagenieten van de tijd die jullie hebben gehad in het paradijselijke Laos! Nog veel reisplezier in de (beetje)resterende dagen. Tot snel, jullie warme jassen liggen al klaar. Vannacht wordt-8 voorspeld! X
  2. Miriam:
    1 december 2016
    veilige terugreis en tot in Belgie!!
    Nog veel plezier de laatste dagen x