Aangekomen in Bangkok !

12 november 2016 - Bangkok, Thailand

voila, we hebben voet gezet op Thaise bodem, onze vlucht naar Moscow is goed verlopen, als je bedenkt dat ze de vorige dag alle vluchten daarheen hebben moeten omleiden vanwege extreme sneeuwval en slecht weer, hebben we nog geluk gehad. We kwamen daar wel aan in volle sneeuwbui ! Dit hebben we geweten .... De aansluitende vlucht had 3 u vertraging wegens dit winterweer. Wachten en wachten om in te schepen.

Bijgevolg ook 3 u later aangekomen in Bangkok. Maar te weten dat we vertrokken in de herfst, langs de winter zijn gepasseerd en in de zomer ( 30° ) toegekomen zijn, wie kan dat zeggen ....

Bij landing onmiddellijk op zoek naar een binnenlandse vlucht naar chiang rai, het noorden van Thailand, en nu beland in de lounge ruimte tot onze vlucht vertrekt om 17.30 u,lokale tijd, het is hier 6u vroeger dan België.

Foto's van een besneeuwd landingsbaan volgen nog.

1. Ann:
    12 november 2016
    Wat een gek gevoel moet dat wel geven he... 3seizoenen op enkele uren tijd voelen! Maar al geluk dat het stuk van de zomer het langste ginds voelbaar zal zijn he! Jullie zullen nog gaan zweten terwijl wij de eerste vorst voelen...brrr....koud! Geniet en tot volgens lezenX
  2. Miriam:
    12 november 2016
    Allee,jullie zijn er geraakt. Nu begint het genieten .De warme zon en vitamine D.Geniet volop en zoveel mogelijk opnemen in herinneringen.Wij zijn vanmorgen met vriestemperatuur opgestaan.
    Tot hoors en veel plezier. groetjes x
  3. Wendy:
    13 november 2016
    zoveel seizoenen gepasseerd op zo'n korte tijd , da kunnen er niveel nadoen :-) veel plezier en ik blijf volgen :-) xxxxx